2 Nisan 2015 Perşembe

Çocuğum İngilizceyi nasıl öğrensin?


“Ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer” der büyüklerimiz. Benim de ağzım İngilizceden yandı ya bir kere kızıma erken yaşlarda ingilizce öğretmenin derdindeyim. En azından okul çağına kadar İngilizceyi basit seviyede konuşsun istiyorum. Bunun için kurs araştırmasındayım. Fakat evde nasıl yardımcı olabilirim diye epey kafa patlatıyorum.


Baby Tv’deki bazı programları İngilizce dilini seçip kızıma izlettiriyorum. Baby Tv 0-3 yaşa hitap eden bir kanal. (2 yaşa kadar televizyon izletmenin çocuklara zararı var. Ben 18 aydan sonra izletmeye başladım.) Almanca, İngilizce, Türkçe, İspanyolca, Fransızca, Felemenkçe gibi dil seçenekleri var. Bazı programları da çocukları düşünmeye sevk etmesi açısından kaliteli.




Kızıma Flip and Flash yani “kartları çevir” programını gönül rahatlığıyla izletiyorum. 2-3 yaşa hitap eden program, “Hafıza kartı” oyunu gibi. Programda kelebek, kartlardaki objeleri soruyor, karşısında duran hayvanlar bulmaya çalışıyor. Bal kızım da boş boş ekrana bakmaktansa düşünüyor, gösterilen objelerinin doğrusunu bulmaya çalışıyor. Üstelik İngilizce nesneleri, sayıları, renkleri öğreniyor..
 



Vakit buldukça kızımla beraber bu programı izliyorum ve İngilizce kelimeleri tekrarlıyorum. Çalışan anneler de internetten bölümlerini indirip çocuklarıyla izleyebilirler. 






Mutlu çocuklar

Çocuğunuzun sevdiği programı onunla beraber izlemeniz ona değerli olduğunu hissettirecektir.






 Program yaklaşık 10 dakika sürüyor, gün içinde 3 kere yayınlanıyor. Yayın saatleri de değişebiliyor. Babytv.com adresinden öğrenebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder